OBS! Klagoinlägg

Åå man skall aldrig säga något, igår var det en lugn dag.. Raka motsatsen mot idag! Hohho, trodde jag skulle börja lipa eller något då diskarna bara lagrades upp på diskbänken. Hatar diskar! "Morgon-passet" före lunchen är alltid så mycket skönare. Men runt 16.45 var allt färdit diskar, städat och klart så då gick jag hem och satte mig vid datorn. Sen somnade jag en stund.. Det där jobbet tar nog kol på mig. Orkar inte ens fixa mig om kvällarna längre..

Sen kom nicke och "fixade" vespan min som stått nu några veckor i packhallen och sett cp ut. Fick det lagat det vi trodde var felet, men det finns tydligen något annat också som krånglar!! Min far & N talade om "dåligt med kompression", vill säga vespskiten har kanske skurit ihop! HAHA. Nä tror jag bränner den snart och säger den tände på sig själv! JAG OCKSÅ VILL VARA SOM ALLA DE ANDRA BARNEN OCH LEKA MED VESPET!

Nää.. Och imorgon är det bara onsdag! :o Skulle behöva hinna städa rummet då efter jobbet. Vill säga om jag orkar! Sen blir det väll att umgås med Elin och möjligen Emilia? Kanske kolla match, och om vädret tillåter ta en simtur i havet. Får väll se vad det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0