Luft

Hade varken ork eller TID att blogga igår. Nicke kom hit och skruvade med vespet, sen kom också Danne för att stressa på N. Någon timme senare brummade vespet på gården :) Men den stannade ibland och när de skulle åka härifrån märkte N att en ca. halv cents del som hör hemma i vespet låg på golvet. Nödvändigt när allt var ihopskruvat!
Gjorde mig klar och Felicia & Ia kom efter mig så for vi upp till Näsby och åt till JP! Mmmm.. :) Så skulle F sen ut på något annat så Ia o. jag for till rör och bara vaa med Johanna & Emillia. När alla hade åkt for jag ut me Danne o. Nicke en stund. Gick och lade mig halv 2 vilket resulterade i en liten försovning! TYPISKT!
Nåja Nicke är här nu tror jag?.. och skruvar klart med vespet! Så om den går som den ska blir det troligen en tur! :) Får hoppas regnet håller sig undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0