Ludtigtluuderlululuuuulalalalaloooö

Första dan på den nya arbetsveckan avklarad! Får hoppas veckan bara flyger förbi så det blir helg igen! Haha! Den här helgen var faktist riktigt på topp. I lördast då jag kom till villan tibaks var jag förståss lite dålig, alla var helt drunk, mat låg utsmetad över allt och det luktade skit! Men när jag väl varit där en stund blev det mycket bättre och så kunde man helst börja ha kul! Hade med kameran, fick nog en hel del kort men sen blev det slut på batteri så tillräcklit blev det inte! Nåja, andra har väll knäppt några också! :)
Nästa helg kommer säkert bli lika kul också, får bara hoppas alla planer blir av och att man har kvar lusten tills dess! Kan ju ändras fort. Vem vet? Kanske man får hem en bil då också! :) Beror väll på i vilket skick den är och om husbils-gänget orkar åka och titta på den! :) HOPPAS! Annors får jag själv hitta någon som vill komma med, är nyfiken så helst skulle jag åka och titta på den nu! Men jag skall absolut inte borda ha några förväntningar, har ju inte varit så lyckat det här med mig, tid & bilar.
Skulle behöva gå i duschen nu, men vet inte om jag orkar!! Och ikväll blir det troligen att vespa med Ia och möjligen Johanna.
Btw fick jag syn på en ny låt idag som föll mig smått i smaken!
DJ Felli Fel f. Akon, Pitbull & Jermaine Dupri - Boomerang - click below

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0