Kväll i repris

Blev en riktigt bra kväll igår på Kristians villa med badtunna, dans & alkohol! Var meningen J & jag skulle sova där över natten men det blev inte riktigt så. Och lika bra var nu det, för det var sååå skönt att vakna i egen säng och i ett tyst hus! Och sen också få dricka 76 liter coca-cola och äta en halv kotzonepizza! Hatar en massa oljud på morgnarna. Till på köpet om man vaknar till hög musik, då kan jag nog bli riktigt sur. Och jag hatar att vakna på ett annat ställe och vara hungrig, törstig och allmänt krapula. Sådeså!
Kom just ur duschen så skulle väll nog behöva börja göra mig klar inför kvällen i repris, J & möjligen E är redan där. J är säkert snart i fyllan medan jag sitter här i en badrock! Men det är så f*ns jobbit att börja fixa till sig. Men måste väll nog plåga mig lite så jag hinner med E2!
Och ikväll får jag INTE glömma kameran!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0