Jihuu

Har just provat brun-utan-sol-sprayen som jag köpte igår och sitter som bäst och väntar på restultat! Jag vet det lär ta 3 timmar före det syns men har ändå inget annat jag ORKAR göra. För mycket skulle jag BEHÖVA ha gjort åtminstone. Men men.. Skulle behöva städa lite i rummet snart också, har bestämt mig att dammsuga/städa och torka damm en gång i veckan så det hålls rent. Kanske lite föör ofta att torka damm en gång i veckan men jag har så pass mörka möbler att man kan skriva i dammet redan efter någon dag (y) Så skulle jag även behöva prova ut vad jag skall ha på mig imorgon eftersom jag inte kommer hinna då! Imr blir det Vasa rock festival med troligen Elin, Ia, Löken (?) och med Jont bakom ratten! ;) Synd att vi råkar ha lunchöppet dubbelt längre imr då det är k-stadsmarknan vilket betyder att det blir stressigt imr kväll att hinna duscha och göra mig klar!
Senare ikväll blir det troligen att åka ut en stund med Felicia! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0