Bilägare

NU ÄR JAG BILÄGARE! Får bara hoppas den håller hem då och att den ser bra ut så man åtminstone får lite glädje ur den, haha :D
Och nu får man ÄNTLIGEN ta helg och sova länge om dagarna! Fast sen blir det jobb igen på måndag :( Men behövs faktist så mycket pengar som möjligt nu eftersom en hel del åker i bilen..
Fundrar om jag skall gå ut och lägga mig i solen nu, men vet inte hur jag skall orka! Det är ju så tråkit att sola :o Sen ikväll vet jag inte vad det blir att hitta på, men det tar vi som det kommer! Hade tenkt åka till Vasa och dricka men igår kände vi för att vi nog skulle skippa det hela. Vilket nog var rätt tur.
Men nu måste jag nog göra något! Om inte sola så städa rummet. Uää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0