Ännu ett depp-inlägg HAHA

Jaa, vilken dag! Hemska saker..
Har iallafall runnat på med Elin, Emilia & Ia ikväll, har bl.a. varit och kollat byaligamatch och sen ätit mig fet på chips o. dipp tsm med Ia och sen mått skit som fäen (y) Vet inte vad jag har med det just nu, mår ju skit hela tiden, kanske någon magsjuka som går som ännu inte hunnit bryta ut ordentligt? Men det är alltid värst i bil.. För nu är det bättre då jag är hemma. Ja inte vet jag!
Började fundera tillbaks med Ia ikväll, varför var förra sommaren sååå mycket bättre? Var är spänningen i år? Var är solen? När skall man hinna? När skall man göra alla "sommarsysslor"?
Jag vill ut! Göra något kul låångt bort härifrån. MEN i höst! Då är det helt säkert, skitsamma med allt men JAG skall ti södern! Oj oj.. Hääärligt! Värmen, havet, stranden, utsikten, den goda maten, de goda drinkarna, den mysiga shoppingen och den helt underbara stämningen.
Vill bara åka nuuu!
Måste väll sluta fantisera om allt underbart nu, den tiden kommer troligen någon gång. 
Måste leva i nuet!


OCH JAG LOVAR! NÄSTA INLÄGG KOMMER INTE VARA LIKA FRUSTRERANDE! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0