Julklapparna

Då har gästerna åkt, så nu e de bara M, P & jag hemma. Nicke kommer snart hit som sällskap! Konstigt då man fått en massa fina julklappar så har man ändå inget att spendera julaftonkvällen med! :D
I brist på annat tänkte jag visa er mina klappar från släkt & vänner så behöver ingen fråga sen då! ;)


Ring från Diddi med texten "follow your heart".
Löööööw my one piece! :)

Äntligen en ny! Handväska, björn borg.

Fick av Ronny denna "högtalar-apparat". Kan kopplas till usb eller telefon! Liten & bra ljud.
(Den här skulle ha behövdest i såmrast då vi spenderade all vår tid i parken :D)

Haha, ännu mera fjädrar! Lite blandat från olika typer, julklappen av Elin syns här också! :)
Av kusin Michelle, har inte riktigt ännu kommit underfund med vad den lilla burken innehåller. Men tror det är något till ögonbrynen :D Måste utforska.
Blandat från familjen, moster, farmor och sen också julklappen av Emilia! :)
Nu ska det blandas drinkar (Från Kika & Mattias) & bantas med LCHF dieten. Haha, orka.

Tidningsställ.
Olika porslinsgrejer från Iitala, av farmor! :) Superfina!

Mmm.. parfym av Beyonce.


Ett andra pandora armband, denna gång i silver. Nu gäller det bara att leta upp/hitta det gamla så jag får koppla ihop dem! Men vaaar kan det vara?! :o


Det lila extra överkastet på bilden!

Presentkort av Nickes mamma & min mamma.

+ att farmor & farfar har öppnat ett sparkonto åt mig där det ligger lite pengar nu, tydligen tycker de att jag behöver börja spara! 
Och så fick jag pengar av mamma så jag kan åka och laga riktig hårförlängning, tror jag skall satsa på tejp som man byter ut med 4-6 veckors intervall så om man har tur hålls löshåret friskt i nästan ett år. Kusin har gjort just sådana för några veckor sen, och det ser riktigt naturligt ut! Då blir det bara att boka tid då.
Och TACK ännu en gång för alla klappar! :)



Imorgon blir det smörgåstårtgarnering direkt jag vaknar, ooh shit. Lär inte bli någon.. proffsgarnering kan jag säga er! Sen bär det av till logen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0