Minnen!

Fick tillbaks usb-stickan med alla gamla bilder av nicke idag! Kollar igenom dem som bäst, och många fina, roliga &konstiga fjortisminnen kan jag hitta :D


Lekte modeller! Hehe. Och sminkmängden hade vi troligen svårt att avgöra! ;)



Ojoj, kanske liite översminkad!



Stockholmsresa med min familj, M tyckte det var jättecoolt med ett hack i ögonbrynet! :D

Och så vann vi.. silver på en fotbollscup!
Redo för.. "utgång" i näsby :D hehe
Så började vi grilla MITT på gräsmattan :D
En av Nickes och mina första "dejter" vid "krosin". Emma & jag cyklade hem mitt i natten, tungt minns jag det var! Och kär var man minsann! :D
Andra hade färggranna konfirmationsklänningar, själv körde jag på svart!

Troligen tagen från en av de mååånga ggr emma & jag var till grånne!

Påväg till helsingfors till Much's faster!

Övernattnings"party" på min studsmatta :D

Höstdagarna!
Valborg, förfest hos Hanna!
Valborg!

Pärnå med kusin Michelle! :) Och största delen av tiden spenderadest på denna cykel! 

Emma fyllde år, vilket resulterade i fest på vargberget! Pulkning var en favorit!

Studsmattan skulle upp! ;)

Piteå cup! Var faktist en rätt kul fotbollsresa! :D Dock var det lite tröttsamt att köra haparanda.

Snöskotern! 


Två? jular sen! :)
Hade sååå mycket bilder, tog lite random bilder från olika mappar!
Säg till om jag måste ta bort någon! OM jag klarar av det! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

oj gud, minns fotograferase vårat haha! Va no tider hede :D

2011-12-18 @ 22:15:19
URL: http://www.emmajolanda.papper.fi
Postat av: Sofie

Jaa, he va no värkligen he! ;)

2011-12-18 @ 22:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0