Tuesday

Blev en helt bra kväll/natt i söndast. Började på kanske kl.16, var hos mig först med några fina personer. Sen tog vi taxi till Logen runt halv 10, vilken tur vi for så pass tidigt som vi gjorde för en timme efter var det lååång kö i dörren. Iaf, tror det blev både bra & dåliga stunder, och jag kan tänka mig man gjort ett som annat :D Jaa.. men det hör väll till att ha lite krapulaångest på söndagar (denna gång måndagar), åtminstone för min del.
Så gårdagen spenderades med mat, mat & mat. Hehe. Nicke lagade vofflor i lägenheten, så då fick vi två "smygätare" på besök. Nämligen D & C. Sen mot kvällen for jag med Ia på pizza, eftersom jag hade drömt om det sen kvällen före (eftersom det luktade skräpmat på logen), haha. Riktigt gott var det ju ändå inte.
Kom just ur duschen nu, skall snart fixa mig en frukost och fixa mig sj. Sen bär det av till Vasa på mellandagsrea med Nicke, Petra, Emilia & Kristian! :) Har ju en hel del presentkort att shoppa upp och en present åt C skall vara inhandlad också efter dagens slut.

Bilder från söndagskvällen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0