Man måste ju bara älska söndagar

(sarkasm)


OJ OJ OJ OJ OJ OJJJJJJ OJ! Idag mår jag mer än skit! Tror jag aldrig mått så skit som jag gjort inatt/idag. Vet inte vad som tagit åt mig.

Iallafall, den ordentliga julshoppingen i Vasa igår blev ju inte såå lyckad, hittade bara en julklapp till Nicke o. Emilia. Men amarillomaten gjorde dagen ändå till något positivt eftersom det var sjuuukt god mat där igår! ;)
Hann bara hem så blev det att byta kläder och åka iväg till Vasa igen med Ia, Emilia, Petra & Alex! Vet inte hur jag skall förklara kvällen..
Har bara legat idag, förutom middag med släkten. Var inget superkul pga. mitt mående, men det gick. Vill bara jag skall bli bra nu så jag får äta lite chips! Hehe.. En materialbaserad uppsats skall vara klar då jag går och lägger mig också, likaså en engelska läsförståelse. Tur iaf att det blir en kort skoldag imr, börjar 10.25 & kl. 13 får jag för första gången övningsköra med Catarina. 
Men skall fortsätta spendera tid i sängen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0