Julshopping #1

Slutade redan 13.20 idag. Mamma kom efter mig så for vi till bland annat till fotoquick & KK-möbler. Spenderade flera timmar där så blev lite tungt :D haha, sådär är det då min mor en gång kommer igång!
Iallafall, hittade flera julklappar och även jag hittade varsin julklapp åt farmor & farfar, en personlig julklapp rättare sagt! ;) Före vi for hem beställde vi hem kotipizza, och extra gott var det idag!
Har en massa jag skulle behöva göra ikväll, bland annat skriva en disposition i modersmål, göra engelska.. städa. Tvätta bilen grundligt, läsa ut (påbörja) en engelskaroman.. Hinna göra något roligt!? Kommer nu bara vara läxorna jag kommer orka göra..
Äh iaf vill jag sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0