Julafton

Hade en jätterolig födelsedagskväll. Efter att släkten hade åkt for jag till J&P med Elin, Felicia, Ia, Alexandra & Emilia. Var meningen vi skulle ta en drink, men dock blev det liiite mer. Sen for A & jag vidare till K-stad, nightbird var planen! Dansade röven av oss och hela kvällen spenderades på dansgolvet, så kul hade vi minsan! ;)
Och turligen nog mår jag inte alls dåligt idag heller! :) Så det är bara framåt nu!

Av släkt & bekanta!

Av bubblan som gemensam födelsedagspresent-julklapp :D Nu behöver jag inte längre släpa på systemkameran!
'
Måånga presentkort o. kuvert av släkten! :)
Av världens finaste vänner! :) Presentkortet är till Gun & Gunillas!
Och lägg märke till det söta födelsedagskortet! ;)
Ojoj, blir att fortsätta firandet nu! Skall skriva lite klart i farmors o. farfars julklapp, sen slå in dem. Fixa mig.. Jaa, lite allt möjlit.


Btw, måste bara visa den här lilla gubben som mamma hade lagt upp här om dagen, gissa hur många ggr jag har fått hjärtat i halsgropen då jag gått om den här?! :D Till på köpet kom jag hem en natt då jag inte alls visste att mamma hade lagt den där, ända man såg var en liten skugga. Skön känsla.

Och här kommer en bild på vår fina jultall! :)


GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0