HATE HATE HATE

Ja blir så arg! SÅ ARG! På alla bedrövligt äckliga djurplågare! Och jag får i närven då man hela tiden "råkar" bläddra om någon bild på fb där något djur ser helt förstört ut! Jag vill inte se på sånt där, det hjälper inte fast människor noterar hur djuren i vissa länder blir halvt dödade. Det bara orsakar en riktigt enorm kokning inom mig! Skulle bara vilja.. 
Det här inlägget kommer inte heller göra ett skit skillnad i världen, men jag måste bara få skriva av mig! UTAN bilder!

De måste ju vara helt hjärntvättade! Eller så kanske de inte alls har nån hjärna, eller något samvete, eller något hjärta..

Ska fortsätta min kväll med moddeläsning nu. Kvällen som just blev förstörd på grund av en mordisk bild på fb!

Istället lägger jag in en söt bild på brunopojken för att lätta upp stämningen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0