Glömska jag

Ojoj vilken lättnad! Kom just på att jag inte lämnat in stundentpappret idag, blev helt panikslagen eftersom sista inlämningsdagen var idag, och om man inte lämnar in det i tid får man inte skriva studenten. Men ringde ett samtal, och jag fick lämna in det tidigt imorgon! Viiiilken lättnad säger jag nog bara!
Iallafall, slutade halv 2 idag igen. På lunchen/håltimmarna mitt på dagen var Elin och jag till cosy living, fotoquick och sen också på mat till gotigott!
Har efter skolan kollat lite serier, powenappat och kollat på skor/kläder på olika hemsidor. 
Ikväll har jag ingen aning om vad det blir att hitta på, kanske ut på en första tur med Jessica, eller så också en tur med D!
Iallafall, imorgon är det fredaaag! Och innebandy klockan 20.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0