Fredagshändelser

Sitter hos farmor för tillfället, har just ätit julgröt fastän det inte är någon riktig favorit. Men någon bortskämd unge då det gäller mat är jag inte, äter i princip vad som helst fast det inte är så gott, allt förutom blodbröd! Usch!
Skolan till ca. 13, hade julmiddag i skolan också. Efter skolan for jag med Catarina & Alexandra. For och hämtade Ronnys julklapp & lämnade in några papper till bilskolan, i sista stund! Så for vi ut med Dennis ett varv sen, blev en liten promenad för A & mig.
Skall snart åka hem nu.. Och fredagskvällen kommer spenderas med Emilia & Jennifer, även fast jag hade anmält mig att åka med gymnasiebarnen och lussa/till Vasa ikväll. Ångrade mig efter förra helgen, och ollis kommer vi ju inte rymmas på alla (enligt rykten), fontana kan jag glömma och någon lust att spendera kvällen på Mc'donals har jag inte. MEN, bara 1 vecka kvar exakt idag! ;) Men tror jag firar stort på juldan istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0