Framtiden

Har en chokladcheesecake (som jag skall bjuda på till fredagens kalas) i ugnen för tillfället, den skall tydligen vara där i 1 & en halv timme! :o Men god tror jag den kommer bli (om den inte bräns förståss).
Steg upp extra tidigt imorse, har så mycket som skall vara gjort före jag fyller! Idag skall jag kanske med pappa till Masens bilmåleri och titta på audi om jag hinner, skall avgöra lite. Senare mot kvällen skall jag till bilskolan och "övningsskriva", efter det till Emilia och färga håret på henne!
Tycker tiden skall gå lite fortare nu, har så mycket att se framemot känns det som! Födelsedag, julafton, juldagen, bilkortet! Jaa, och en massa annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0