Första lediga dagen

Nicke som fixar min"stereoram" som bäst! :)


Har inte skrivit något på en tid nu. Eller rättare sagt inte sen i torsdast! Men ännu en gång har jag helt enkelt inte hunnit. I torsdast slutade jag jobba klockan 14, så for jag med N på ännu en Vasaresa. Letade något att ha på mig på bröllopet, hittade två.. tunikor som jag köpte. Blev dock inget användning av dem. Åt på subway, råkade ta något som var.. STARKT! :D Brukar gilla starkt men kanske inte överdrivet starkt. Sen var vi även till motonet och handlade en bas, förstärkare, stereo & en ny laddtrycksmätare. Blev lite stressigt mot slutet när vi skulle betala eftersom det inte gick att betala så höga summor på mitt visakort :o Och motonet skulle stänga inom 15 minuter, så blev att snabbt åka till citymarket och ta ut så mycket pengar det gick.. För det gick tydligen? Konstit det där.
Sen på kvällen for vi till jurva och kollade då Stjärt o. co skulle dit med det moderna husvagnet. Regnade som aldrig förr då vi for tillbaka till Närpes.. Och jag livrädd som vanligt.
Fredan jobbade jag också till kanske 16, gick in och duschade och sånt. Hade inte menat åka på carnia något alls, hade fått många köpare på min biljett men ändå kunde jag inte låta det vaa. Skulle kännas så tråkit då alla andra åkte dit så blev nog att ta bilen dit ganska sent och börja på. Sen blev det camping i bilen.
For hem på lördan ca. 11. E, E & jag hade spelat slut på ström i bilen över natten så vi fick ha några typer att skjuta igång bilen. Gjorde mig klar så fort jag kunde då jag kom hem och for iväg på bröllop! Sen bar det av till Nämpnes paviljong på bröllopsfest. Var där hela kvällen och natten, sen hem och sova! Och konstigt nog mådde jag faktist riktigt bra på söndan fast det blivit lite ett som annat.
Igår kväll var jag ut med brudarna E, E, J & I. Hade en rätt kul kväll med många.. skräckhistorier :D Skrämde upp varandra så vi blev galna och började se i synen och Emilia började må skit, haha! "Titthål genom taket" Uhuuu.
Var till Tjärlax och kollade på ett "spökhus" som det blev en hel del käftande om :)
Idag har jag varit på pizzadejt med Emilia, provade en burgerpizza på koti vilken fick godkänt resultat! Nu har jag just städat rummet och garderoben så känner mig rätt stolt. ÄNTLIGEN! Men det tog ju sin tid.
Kommer lite bilder från vasaresan nu. Bilder från bröllopet & carnia kommer möjligen imorgon!



Och nu har jag ledigt hela veckan! Sen börjar praktik som för min del är på närpes golv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0