Spanieen!

Igår spenderadest dagen på lia i norra näsby, hos mig, hos N och sen spenderadest tid med Felicia & sen Elin också! :) Idag har jag varit i Näsby och jobbat i princip hela dagen, hade slut på jobb mot slutet så gick och handlade en SOLO-tidning och en bonaqua, ifall ni var intresserade! :D Haha.. Ikväll blir det lite solo-läsning, matte-läsning & Alexandra-tid som gäller! Även lite planerande av södernresan skall jag väll hinna med. Ikväll kommer vi troligen att boka flyg till Spanien tills oktober någon gång. Skall försöka få det att passa in lite med höstlovet. Kommer dock vara där 10 dagar den här gången tror jag! Shit va skööönt det kommer att bli! :) Destinationsort i Spanien har vi ännu inte helt på klart och det finns hur många som helst att välja mellan, kommer bli svårt! Mamma sade hon hade hittat flera fina hotell så måste väll kika in på dem ikväll då. Åtminstone till Ibiza vill jag åka någon av dagarna om vi bor på något ställe i närheten! Det sjungs bland annat om Ibiza och man hör annars mycket om stället, så skulle helt enkelt vilja åka dit och se om det är något speciellt!
Nu - duscha!



Det här "rock-hotellet" i Ibiza skulle vara något att spendera 10 dagar på! ;)

(Tänkte lägga in några fler bilder från bl.a. malaga, marbella, magaluf & fuengirola som vi funderat på men datorn j*vlas då jag har så mycket på G, kanske senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0