En lögnare tror man inte, även om han talar sanning



Har haft ett lite blogg-uppehåll nu på.. två dagar? Men shieeet vad jag har haft fullt upp med ALLT! Har haft en massa små projekt med bilen (typ städning, tvättning, letat cd-spelare o. dylikt) och så har jag arbetat både igår och idag.
Här kommer kort om det missade -

I fagerö var det nog helt bra, var lite "urspåra" på hemvägen och teboil, och för de andra på efterfesten. Då tyckte jag mera om att sova! :) Söndan blev det att stiga upp någon gång för att åka iväg till Vasa med Emilia, Ia, Nicke & Stjärt! Skulle handla en cd-spelare men hittade ingen som föll mig i smaken. Sen for vi på mat till amarillo! 
På kvällen for jag ut med Alexandra & Catarina! Blev lite sent före jag kom i säng, men det blir det väll för det mesta nu för tiden. Igår i jobbet märkte jag även att jag hade stägring men det var fort bortglömt. Nicke kom hit efter att han varit till Mattans och kollat några spelare, var meningen jag skulle följt med men blev tvingad på lite talko-arbete till helgens bröllop istället! Så städade/tvättade jag bilen och N bytte bromsklossar! Sen ut och köra med E, N, K & J.
Hade planerat att sova idag efter jobbet, men här sitter jag! Är smått stressad/har ångest över allt från små till stora saker. Bland annat över vad jag skall ha på mig på bröllopet, bilskolan, var jag skall hittta en billig spelare, bas & förstärkare, STUDENTSKRIVNINGARNA i höst!, ett otroligt stökigt rum, var jag skall hitta en del som behövs till bilen, när jag skall hinna sova ut ordentligt, om pengarna räcker till allt jag behöver.. Jaa, nog kan man bli råddig av bara småsaker!

Kanske jag skall ta en liten powernap nu och.. städa rummet! Haha, sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0