Sick

Ojoj vad jag varit lat nu och vad ni läsare har missat.
Iallafall, i torsdast blev det nog en helkväll/natt i Vasa med Jennifer, Emilia och Ia senare också. Körde runt ganska länge, sen gick E & jag till torget för att äta vårrullar och köpa solisar. Sen och tala lite med Cat & Alexandra.
Så en stund senare bestämde vi alla oss för att pröva gå in på ollis & det slutade med att vi spenderade hela natten där tills de stängde. Sen blev det mc donalds med co. & jont. Blev lite trångt i bilen då jont nödvändigtvis skulle hem med oss. Kom hem runt kl. 6!
På fredan sovde jag länge? Sen for N & jag och kollade över Näsby, (slättens mystik). Köpte vårrullar och for sen ut med Elin, så kom Emilia med också. Så köpte jag vårrullar igen med E :) Runnade runt hela kvällen och for till Teuva sen också med Rasse o. co i följet. Kom hem runt 3!
Lördan var det fagerö som gällde. For på förfest till Dennis villa, och runt 11? bar det iväg till fagerö. Hann bara vara på en otroligt liten del av området under hela kvällen :o Emilia & jag mådde även otroligt bra. Höhhö, länge sen sist!
For hem lite före det stängde med L & A.
På söndan blev det pizzaaaa. Kom underfund med att jag bytt åsikt om vilken pizzeria som gör de godaste pizzorna. Det skall helt klart vara salladspizzor!
På kvällen for vi hem på "grill-middag". Kusin M o. co kom också. När vi ätit klart for vi ut en stund till men då kom även Emilia med. Hon satt och talade om hur sugit internatet såg ut att vara medan jag talade om hur stressad jag är över studenten. När jag sen kom hem fixade jag ihop en makaronsallad tills praktiken.
Igår blev det slut på ledigheterna. Hade väckaren på halv 7 för att hinna åka iväg till Närpes golv på praktik. Hamnade att jobba SJÄLV hela dagen! Inte direkt världen mest roliga dag jag varit med om.. Kände sig ganska oscocial. När jag slutade for jag sen iväg till bilskolan och spenderade 1 och en halv timme där. Sen på kvällen slängde N ihop en good middag åt honom & mig. Började känna oss sjuka båda två. Det visade sig att vi båda hade feber. Yeei, därför har jag nu varit otroligt lat idag och BARA legat i sängen. Får se hur det blir imr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0