Uppskattning på minus

Har egentligen inte tid att sitta här och skriva just nu, men jag känner att jag måste. Därför kommer nu lördag & söndag som kort.
I lördast fixade jag mig, for till Johannas villa där det faktist var riktigt kul i början. Mot slutet blev i princip alla arga och hysteriska på varandra så dit for ju det. Men iallafall en bra kväll i helhet.
I söndast runnade vi bara runt. For på JP mat med några stycken och senare mot kvällen var jag på kalas till Kika, tittade bland annat bröllopsfilmen som hon fick av oss.
Idag har jag varit på lia största delen av dagen, har fixat ihop en tonfiskbaguett och läst lite på matte. Nu blir det att fixa sig liite och sen åka ut med Alexandra en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0