Sjuk, frisk?

Nu har jag RIKTIGT resfeber!! Men vart skall man åka för att få ut det mesta/bästa av resan?! Det tar aldrig slut på fundrandet.. Turkiet, Cypern, Italien, Gran canaria, Mallorca? Hade ju tänkt åka ett helt gäng i höst men de flesta har mer utgifter än vanligt just nu som jag förstår det så troligen kommer det ju inte bli något, som jag trodde.. Så blir troligen att åka med min mor, far, N & MÖJLIGEN R? Lite osäkert det där ännu. Men en sak är säkert - JAG SKAA TI SÖDERN I ÅR! Det var så underbart senast då vi var ti PR! :)
Har varit i jobb idag, även fast jag kände mig/känner mig sjuk ännu.. Har ingen feber tror jag men känns ändå som ja skulle ha 38 grader??
Efter praktiken gick jag till bilskolan och.. lyssnade på vad T hade att säga. Resten av kvällen har jag bara legat och varit slö i sängen. Uää
Men tror jag skall aktivera mig nu och åka till N.
Ikväll vill jag ha dessa!
(Google bild, blev rätt liten, men google fungerar inte som det ska nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0