Nykter helg

Som vanligt har jag inte hunnit skriva något över helgen. I fredast var det praktik som gällde på dagen & på kvällen var jag ut och provsatte Elins nya golf tillsammans med henne, Ia & Emilia.
På lördan vakande jag av ett samtal från Alexandra som frågade om vi skulle åka till juthbacka eller inte, hade ställt in mig på att bara sova hela dagen i princip men hade ändå inget annat för mig så det blev så. Vi visste vi kanske var lite sent ute om vi ville se över marknaden men vi for ändå. Dock kom Nicke, Lille & Munken med vilket inte var planerat och vilket drog ut på tiden ännu mera förrän vi kom oss iväg. När vi kom dit höll de på att städa och ta bort det mesta så vi for då istället till Vasa för att äta på amarillo! Letade parkeringsplats.. gud vet hur länge och tydligen går det ner hur mycket mat som helst för vissa. En hambugare på abc direkt efter skadar väll inte! (Talar inte om mig). När äntligen alla var mätta for vi via molpe och tittade, där var det sååå dött! Orkade inte köra mer än ett varv runt området förrän vi for tillbaka till Näsby city. Så dumpade vi av L & M vid parken och jag & A for efter forden och runnade en bra stund av natten. Blev bland annat ett besök till K-stad för att träffa Jessica och sen också Michelle. Så länge sen jag sett Jessica nu.. Troligen bara 5 veckor nu då tills jag ser henne igen, för då blir det skolan igen! Skall bli skönt. Man kan ta det så lugnt där och helst vara lite social.
Ser inte alls framemot en till vecka praktik nu, men även fast det kommer vara jobbit skall jag åtminstone försöka hålla humöret uppe.
Men nu börjar just wallander igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0