Jag vill sova!

Trött i kropp å själ.. Typ! Har arbetat sittande på knäna hela dagen lång i det stora höghuset som de bygger bakom parken. Har aldrig förr upplevd att det skulle vara så skönt att få stå upp förrän idag då jag hade allt klart! På lunchen var jag och åt pizza med Michelle! Blir mycket "ute-ätande" nu då man är i näsby på praktik. Inte orkar man ju äta någon äcklig smörgås i något dammit rum heller, då man har en massa restauranger ett stenkast bort..
Har inte hunnit göra så mycket ikväll ännu. Ätit.. duschat, suttit här. Tror ja kanske skall knäppa igång en film nu och senare se vad jag hittar på att göra. Iallafall väntar jag tills häljen, får hoppas det blir en bra villavslutning! ;)

Här kommer några bättre, sämre, nya & gamla bitar som rulllar på för tillfället i min spellista! :)

Alexandra Stan feat. Carlprit - one million
Studio Killers - ode to the bouncer
Pitbull ft. Marc Anthony - rain over me
Nayer ft. Pitbull & Mohombi - suavemente
50 cent - candy shop
Mya ft. Sean Paul - rear view mirror
Mya - fabulous life
Mohombi ft. Usher - top noch
Kalwi & Remi - you and I
INNA - july
Ciara ft. Usher - turn it up
Tove styrke - call my name

Lite svårt att hitta några "super-låtar" nu värkar det som. Men uppdatering av musik behövs alltid så det får dåga en tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0