Deeepp

Hm.. Har blivit lite lat med bloggningen. Eller om jag skall vara mer specifik så är jag så h*lvetes stressad över allt så jag har värkligen ingen lust! Väntar sååå till oktober då man troligen äntligen får koppla av. Fast då gissar jag det blir en hel del tänkande på andra grejer. Typ vilken skola det blir next och såna stuff, sen blir det också en period i gymnasiet. Skulle vilja lära mig dansa i regnet istället för att vänta stormen skall passera. Jaa, om det skulle vara så lätt.
Iallafall var och åt till gottigott med Elin igår på lunchen, sen på kvällen.. läste jag extremt lite på matte, for ut i Näsby en stund, till tb med D, J & N och sen till N och sussa.
Idag lia lia lia lia.. Mat med Johanna på bistro. Lia lia lia lia.. Hem med R, via Emma efter lite gymnasieböcker och nu efteråt har jag försökt koncentrera mig på matteboken! Orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 1 kapitel kvar så "tar jag kväll" tror ja.
VILL HA HELG.. och oktober!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0